Polityka zwrotów i reklamacji sklepu internetowego www.denzzi.pl 

Poniższy zapis określa zasady zwrotów i reklamacji obowiązujące w sklepie internetowym. 

Został przygotowany zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego obowiązującego w Polsce.

 

Prawo do odstąpienia od umowy

 

1. Klient ma prawo odstąpić od
umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez
podawania przyczyny.
2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po
upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy
lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta weszła w
posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od
umowy, Klient powinien poinformować sklep internetowy o swojej
decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane
pocztą lub wiadomość e-mail).

Skutki odstąpienia od umowy

1. W przypadku odstąpienia od umowy
zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, wyłączając
koszty dostarczenia rzeczy do klienta oraz koszty zwrotu niechcianych produktów do sklepu.
2. Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o odstąpieniu od
umowy.
3. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu
takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie.
4. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem
płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia
dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.

Zwrot rzeczy

1. Klient powinien odesłać rzecz
na adres sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż
14 dni od dnia, w którym poinformował sklep o odstąpieniu od
umowy.
2. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
3. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Adres do zwrotów:

Denzzi

Nieszkowice Wielkie 102, 32-700 Bochnia

sklep@denzzi.pl

tel 603954198

Reklamacje

1. Sklep zobowiązany jest do
dostarczenia Klientowi towaru bez wad.
2. W przypadku
stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację w
oparciu o przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie
cywilnym.
3. Reklamację można złożyć pisemnie lub drogą
elektroniczną na adres sklepu.
4. Sklep zobowiązuje się
rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej
otrzymania.
5. W przypadku uznania reklamacji sklep zwróci
Klientowi koszty poniesione w związku z odesłaniem wadliwego
towaru.